Referencias Bibliográficas

 Referencias Bibliográficas

CITE. (2002): Contemporary Issues in Technology and Teacher Education. [Online].Disponible en: <http://www.citejournal.org>. [15 de febrero de 2002

Davis  N.E,  Hawkes  M,  Heineke  W.,  y  Veen  W.  (2001):  Multiple  perspectives  onevaluation of new technology in education and teacher education, en Heineke Wy Blaise L. (eds.) Methods of evaluating technology. Information Age Publishing yuna versión anterior en Davis N.E, Hawkes M., Heineke W. y Veen W. (2000):Evaluating educational technology: an invited SITE panel, en D.A. Willis, J.D.Price y J. Willis (eds.) Proceedings of SITE 2000. San Diego, Ca: febrero 2000. pp.2497-2513.

 

Educator  Development  for  ICT.  (2000):  Abril.  SchoolNet  sa:  Creating  learningcommunities.  [Online].  Disponible  en:  <http://www.school.za/edict/research.htm> [15 de febrero de 2002

Melton, R. F., y Zimmer, R. S. (1987): Multiperspective illumination. British Journalof Education Technology, 2(18), 111-120.

MirandaNet.  (2002):  [Online].  Disponible  en:  <http://www.mirandanet.ac.uk>  [15de febrero de 2002]

Parlett, M., y Dearden, G. (eds.) (1977): Introduction to Illuminative Evaluation: Studiesin Higher Education. Cardiff, CA: Pacific Sounding Press.Preparing Tomorrows Teachers to Use Technology Program (PT3). 2001. 

Comentarios