Referencias Bibliográficas
Referencias Bibliográficas
CITE. (2002): Contemporary Issues in
Technology and Teacher Education. [Online].Disponible en:
<http://www.citejournal.org>. [15 de febrero de 2002
Davis N.E,
Hawkes M, Heineke
W., y Veen
W. (2001): Multiple
perspectives onevaluation of new
technology in education and teacher education, en Heineke Wy Blaise L. (eds.) Methods of evaluating
technology. Information Age Publishing yuna versión anterior en Davis
N.E, Hawkes M., Heineke W. y Veen W. (2000):Evaluating educational
technology: an invited SITE panel, en D.A. Willis, J.D.Price y J. Willis
(eds.) Proceedings of SITE 2000. San Diego, Ca: febrero
2000. pp.2497-2513.
Educator
Development for ICT.
(2000): Abril. SchoolNet sa:
Creating learningcommunities. [Online]. Disponible
en:
<http://www.school.za/edict/research.htm> [15
de febrero de 2002
Melton, R. F., y Zimmer, R. S. (1987):
Multiperspective illumination. British Journalof Education Technology, 2(18), 111-120.
MirandaNet.
(2002): [Online]. Disponible
en:
<http://www.mirandanet.ac.uk>
[15de febrero de 2002]
Parlett, M., y Dearden, G. (eds.) (1977): Introduction to
Illuminative Evaluation: Studiesin Higher Education.
Cardiff, CA: Pacific Sounding Press.Preparing Tomorrow’s Teachers to Use
Technology Program (PT3). 2001.
Comentarios
Publicar un comentario